مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-22اجتماعي

هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/ قطعی 12 ایستگاه پایش


شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برغم قطعی 12 ایستگاه پایش با میانگین 156 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

- ، براساس سامانه برخط کنترل و پایش آلودگی هوای اصفهان، کیفیت هوای این کلانشهر در ایستگاه خیابان های باهنر با شاخص 139، فرشادی با شاخص 150 و فیض با شاخص 130 در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) و در 2 ایستگاه جی و ورزشگاه میثاق با شاخص 194 و 165 برای عموم شهروندان ناسالم است.

همچنین در سه روز گذشته 12 ایستگاه پایش در خیابان های احمدآباد، استانداری، انقلاب، باغ غدیر، پروین، بزرگراه خرازی، دانشگاه، رودکی، رهنان، کاوه، میرزا طاهر و کردآباد در شرایطی که به علت نفوذ توده گردوخاک هوا بسیار آلوده است، قطع شده اند.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان تا روز سه شنبه بر اثر نفوذ این توده گردوخاک شاخص هوای مناطق شرقی، مرکزی و شمالی اصفهان افزایش می یابد و به کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی شرق منجر می شود.

ساعت یک بامداد امروز به سبب ورود توده گردوخاک به اصفهان شاخص کیفی هوا برغم قطعی 12 ایستگاه با شاخص 221 به شرایط بسیار ناسالم رسید و این وضعیت تا صبح امروز ادامه داشت.

در این شرایط به شهروندان به ویژه افراد دارای مشکلات تنفسی و قلبی، سالمندان، زنان باردار و کودکان سنین کمتر از پنج سال توصیه می شود که از فعالیت در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/ قطعی 12 ایستگاه پایش

هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/ قطعی 12 ایستگاه پایش