مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-22سياسي

هیأت باید به مسجد برگردد/ هیأت بدون مسجد نمی تواند به تمدن اسلامی برسد


نهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی اندیشکده هیأت، با موضوع «بررسی نسبت هیأت و مسجد و طراحی سیاستگذاری مطلوب» با حضور مدیر اندیشکده تعلیم و تربیت مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار شد.

- نهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی اندیشکده هیأت، با موضوع بررسی نسبت هیأت و مسجد و طراحی سیاستگذاری مطلوب با حضور مدیر اندیشکده تعلیم و تربیت مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی اندیشکده هیأت، با موضوع بررسی نسبت هیأت و مسجد و طراحی سیاستگذاری مطلوب با حضور محمدحسین شاه آبادی مدیر اندیشکده تعلیم و تربیت مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و مسئول اندیشکده مسجد پژوهشکده شهید صدر برگزار شد.

وی در ابتدا به بحث نظری بررسی نسبت هیأت و مسجد و طراحی سیاستگذاری مطلوب پرداخت و گفت: این بحث ممکن است خیلی جنبه کاربردی و عملیاتی نداشته باشد، اما می توان برخی پیشنهادها را در حوزه اجرا ارائه کرد.

مدیر اندیشکده تعلیم و تربیت مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به بررسی مفاهیم اولیه یعنی مسجد، هیأت و خانواده پرداخت و مساله اصلی را مبنای مشترک این مفاهیم دانست و یادآور شد: باید در کنار مسجد، خانواده را مطرح کرد، به همین منظور در این نشست ابتدا در فصل اول به سه مفهوم مسجد، هیأت و خانواده می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت باید به مسجد برگردد/ هیأت بدون مسجد نمی تواند به تمدن اسلامی برسد

هیأت باید به مسجد برگردد/ هیأت بدون مسجد نمی تواند به تمدن اسلامی برسد