مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-22اقتصادي

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان توسعه یابد


عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر لزوم نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: شهرداری باید در سفر رییس جمهور به همدان برای جذب اعتبار استفاده کند و پیشنهاد جذب تسهیلات قرض الحسنه برای نوسازی تاکسی ها را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی رحیمی فر صبح امروز در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اظهار کرد: در راستای ملاحظات و صیانت از محیط زیست و صرفه جویی در سرمایه های تجدیدناپذیر توجه به ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف انرژی، محدود بودن منابع طبیعی، حرکت در راستای طرح توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و نیل به سمت عدالت شهروندی  و حفظ و صیانت از منابع و سرمایه های تجدیدناپذیر باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی انبوه بر سبک مثل بی آر تی یا ال ار تی در شهر همدان حرکت کرد.

این عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه برای کاهش و رفع آلودگی هوا، قطعا توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی حمایت مسئولان را می طلبد گریزی به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به همدان زد و تاکید کرد: شهرداری باید از این فرصت برای جذب اعتبارات و تسهیلات استفاده کند و پیشنهاد جذب تسهیلات قرض الحسنه برای نوسازی تاکسی ها را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان توسعه یابد

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان توسعه یابد