مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-22اقتصادي

لزوم توجه به بهره وری و بهینه مصرف در کشور


رییس شورای شهر تهران ضمن پیشنهاد مهلت پرداخت فیش عوارض ساختمانی تا پایان خرداد گفت: امروز روز بهره وری و بهینه مصرف است.

مصرف ما در بسیاری از موارد از سطح جهانی بالاتر است و باید تعدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزای فارس، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر تهران اظهارداشت: دعای مردم و لطف الهی باعث شد مجدد در شورا حضور داشته باشم و این لطف الهی باعث شد دوباره بتوانم به ایفای نقش شورایی خود بپردازم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز بهره وری و بهینه مصرف است، یادآور شد: باید ببینیم چگونه در کشور سطح بهره وری بالا و مصرف بهینه خواهد شد.

مصرف ما در بسیاری از موارد از سطح جهانی بالاتر است و باید تعدیل شود و در حد سطح مصرف مطابق با شرایط، اقلیم و قوانین باشد.

چمران با اشاره به فتح خرمشهر در روز سوم خردادماه تصریح کرد: جشن پیروزی خرمشهر را خواهیم داشت و برنامه ریزی برای آن انجام شده است.

وی در خصوص فیش های صادر شده عوارض در اسفند ماه 1400 خاطرنشان کرد: پیشنهاد داده شد تا پایان خرداد فرصت داده شده تا مردم طبق قانون پرداخت کنند.

دیگر پیشنهاد کمیته برنامه و بودجه نیز این بود که 18 خردادماه آخرین فرصت باشد و فرصت چندانی باقی نخواهد ماند و به نظر پایان این ماه منطقی تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به بهره وری و بهینه مصرف در کشور

لزوم توجه به بهره وری و بهینه مصرف در کشور