مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-22سياسي

قطار سریع السیر اصفهان- تهران در دولت سیزدهم به پایان برسد


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از طولانی شدن روند اجرایی پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران، گفت: جای تأسف دارد پروژه ای که ممکن است در شرایط مدیریت صحیح در مدت 2 الی 3 سال قابل اجرا باشد این مدت طول کشیده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت سالگرد عملیات پیروزمندانه و حماسی بیت المقدس اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این عملیات آزادسازی خرمشهر بود که نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نماد حضور مردم و تجلی ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام بود که موجب تقویت و استحکام روحیه سلطه ستیزی ملت ایران شد.

وی با اشاره به این جمله امام خمینی(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد ، افزود: آزادسازی خرمشهر جز نتیجه ایمان، مجاهدت و اخلاص فرزندان غیور این سرزمین نبود که به گفته امام(ره) در یادها خواهد ماند.

نورصالحی به نزدیک بودن سفر رییس جمهور به اصفهان اشاره کرد و گفت: آنچه اهمیت دارد نتیجه و خروجی سفر رییس جمهور به اصفهان است.

احیای زاینده رود در رأس پیشنهادات شورا برای مصوبات سفر رییس جمهور رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان 30 مورد را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار سریع السیر اصفهان- تهران در دولت سیزدهم به پایان برسد

قطار سریع السیر اصفهان- تهران در دولت سیزدهم به پایان برسد