مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-22سياسي

برگزاری 40 نمایشگاه در شهر آفتاب طی سال جاری


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه شهر آفتاب یک سرمایه ملی برای کشور محسوب می شود، گفت: برگزاری 40 نمایشگاه برای امسال در این فضا پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره نمایشگاه شهر آفتاب اظهارداشت: نمایشگاه شهر آفتاب در دوره گذشته رو به تعطیلی گذاشته بود.

نمایشگاه شهر آفتاب یک سرمایه ملی برای کشور است و نباید آن را به عنوان یک مجموعه در اختیار شهرداری ببینیم.

وی گفت: باید یک تعامل سازنده و تلاش ویژه از سوی شورا و کمک پلیس وجود داشته باشد و تدبیری اندیشیده شود که نمایشگاه ها به شهر آفتاب منتقل شود.

 با همت شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در این دوره بودیم و 40 نمایشگاه برای امسال در این فضا پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از هویت فرهنگی و انقلابی تهران ناظر بر دو لشکر پیروز و خط شکن تهران از جمله سپاه محمد رسول الله و لشکر 10 سیدالشهدا است، خاطرنشان کرد: در جمعه قبل شاهد گردهمایی 30 هزار نفری سپاهیان بودیم که اتفاق بسیار ارزشمندی بود و امیدواریم شهرداری با همکاری با این نهادها از جمله خدمت رسانی به مردم در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، اتفاقات خوبی را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 40 نمایشگاه در شهر آفتاب طی سال جاری

برگزاری 40 نمایشگاه در شهر آفتاب طی سال جاری