مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-22سياسي

احیای زاینده رود در راس مطالبات شورای شهر از رییس جمهور است


احیای زاینده رود و مطالبات محیط زیستی و گردشگری جزء اولین در خواست ها از سفر رییس جمهور است و خروجی این سفر بسیار اهمیت دارد.

- ، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نماد حضور مردم و تجلی ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام بود و این امر تقویت و استحکام روحیه سلطه ستیزی ملت ایران را به همراه داشت.

وی در خصوص سفر رییس جمهور به اصفهان گفت: این سفر با توجه به شرایط عقب افتاده اما آنچه که مهم است خروجی این سفر خواهد بود و رأس درخواست ها از رییس جمهور احیای زاینده رود است.

مطالبات شورای شهر از رییس جمهور رییس شورای اسلامی شهر اصفهان توجه به آلودگی هوا و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای غلبه بر این مشکل، توجه به فرونشست زمین، تکمیل سامانه دوم آب شرب اصفهان و مجموعه شهری اطراف با ظرفیت حدود 5 میلیون نفر را از دیگر مطالبات شورای شهر از رییس جمهور برشمرد و گفت: حدود 30 درخواست شورای اسلامی شهر را برای گنجاندن در مصوبات سفر پیشنهاد کردیم که در رأس آن احیای همیشگی رودخانه زاینده رود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای زاینده رود در راس مطالبات شورای شهر از رییس جمهور است

احیای زاینده رود در راس مطالبات شورای شهر از رییس جمهور است