مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-22اقتصادي

تصویب طرح موضعی بافت ناکارآمد و فرسوده چیذر در کمیسیون ماده 5


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تصویب طرح موضعی «ساماندهی بافت ناکارآمد محله چیذر» با تمرکز بر ساماندهی محدوده ارزشمند واقع در تپه و ده چیذر در کمیسیون ماده پنج شهر تهران خبر داد.

- ، کاوه حاجی علی اکبری از تصویب طرح موضعی ساماندهی بافت ناکارآمد محله چیذر با تمرکز بر ساماندهی محدوده ارزشمند واقع در تپه و ده چیذر در کمیسیون ماده پنج شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح، ضوابط و مقررات ساخت و ساز با هدف حفظ هویت و ارزش های محیط کالبدی، منطبق بر مورفولوژی بافت تدوین شده و ضوابط تشویقی به منظور ترغیب ساکنان به نوسازی و افزایش توجیه پذیری اقتصادی و تحقق پذیری طرح در نظر گرفته شده و الگوهای معماری ساخت بنا بر اساس ویژگی ها و ارزش های بافت چیذر و شمیرانات نیز ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: همچنین به منظور تأمین خدمات پشتیبان سکونت، فضای سبز محله و نیز تأمین پارکینگ های مورد نیاز عمومی و محله ای، از کلیه ظرفیت های محدوده طرح از جمله باغ ادونتیست، ورزشگاه عقیلی و … بهره گیری شده و نسبت به ارتقای کیفیت شبکه دسترسی از طریق اصلاح پوسته شبکه معابر نیز اقدام شده است.

وی عنوان کرد: امید است با اجرای این طرح، شاهد تسریع در روند نوسازی محدوده تپه و ده چیذر همراه با ارتقای کیفیت ساخت و احیای هویت محدوده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح موضعی بافت ناکارآمد و فرسوده چیذر در کمیسیون ماده 5

تصویب طرح موضعی بافت ناکارآمد و فرسوده چیذر در کمیسیون ماده 5