مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-22اقتصادي

46 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای پروژه آبخیزداری دامغان شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با هدف ارتقای منابع آبی زیرزمینی و جلوگیر یاز هدر رفت آب، 46 میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز آستانه دامغان شد - ، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی با بیان اینکه 46 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز آستانه دامغان شد، ابراز کرد: احداث بندهای سنگ و ملات در این حوزه آبخیز نیمه خرداد امسال به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه برای عملیات احداث بند حوزه آبخیز آستانه دامغان چهار میلیارد و 696 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی سال 1400 اعتبار صرف شده است، تاکید داشت: در این طرح به منظور حفظ و احیای عرصه های منابع طبیعی احداث دو بند سنگ و ملات با حجم عملیات 750 متر مکعب انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه مهار سیلاب و کنترل فرسایش و تغذیه سفره های آب زیر زمینی از اهداف احداث این پروژه آبخیزداری است، ابراز داشت: با توجه به حجم مخازن ایجاد شده، مقدار قابل توجهی سیلاب ذخیره و تغذیه سفره های آب زیر زمینی و همچنین جلوگیری از خسارت احتمالی سیلاب های فصلی را محقق می کند.

مرادی حقیقی اضافه کرد: اجرای این پروژه تأثیر به سزایی در حفاظت از منابع آب و خاک و جلوگیری از اثرات مخربی وقوع سیل داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای پروژه آبخیزداری دامغان شد

46 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای پروژه آبخیزداری دامغان شد