مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-22اقتصادي

صادرات فولاد ایران با قوت ادامه دارد/ وضع عوارض با هدف تنظیم بازار داخلی


مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با رد شایعاتی مبنی بر کاهش صادرات فولاد ایران و تصاحب بازار توسط روسیه گفت: بازار فولاد ایران تحویل جایی نشده و همان بازارها را داریم و تغییری نیز در سیاست صادراتی نیز به وجود نیامده است.

- سیف الله امیری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با رد شایعاتی مبنی بر کاهش صادرات فولاد کشور و تصاحب بازار صادراتی فولاد ایران توسط روسیه، اظهار داشت: بازار فولاد ایران تحویل جایی نشده و همان بازارها را داریم و تغییری نیز در سیاست صادراتی نیز به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه عوارض پلکانی صادرات به منظور تنظیم بازار داخلی صورت گرفته است، ادامه داد: عوارض تعیین شده با قیمت فولاد شناور است و در طول یک ماه و اندی که عوارض صادراتی تعیین شده، با توجه به کاهش قیمت های جهانی، عوارض نیز در حال کاهش است.

امیری ادامه داد: آمار گمرکات کشور نشان می دهد که صادرات فولاد ایران به مراتب بیشتر هم شده است و این که گفته شده بازار صادراتی ما به دیگر کشورها داده شده، صحت ندارد؛ بلکه برای تنظیم بازار داخلی عوارضی برای صادرات در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت تصریح کرد: ثبت سفارش ها و قراردادهایی که پیش از این بسته شده بود و کالاهایی که در گمرکات کشور وجود داشت و قبض انبار داشتند بدون عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات فولاد ایران با قوت ادامه دارد/ وضع عوارض با هدف تنظیم بازار داخلی

صادرات فولاد ایران با قوت ادامه دارد/ وضع عوارض با هدف تنظیم بازار داخلی