مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-22اقتصادي

پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی به فعالین بخش کشاورزی کردستان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: 16/5 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش بخش کشاورزی در کل کشور اختصاص یافته که سهم استان از این میزان قابل توجه است و به فعالین واحدهای کوچک و سنتی بخش کشاورزی استان تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری ظهر امروز در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش استان در سنندج، اظهار کرد: به منظور حمایت از بهره برداران و تداوم فرایند تولید در بخش کشاورزی تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف 200 میلیون تومان برای واحدهای سنتی و کوچک، دام و طیور و آبزیان با سود 10 درصد پرداخت می شود.

وی افزود: برای واحدهای بزرگ و صنعتی بخش کشاورزی هم این تسهیلات بدون محدودیت و باتوجه به جمعیت دامی در واحد تولیدی پرداخت می.

شود و سود تسهیلات نیز تا 18 درصد متغیر خواهد بود.

وی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواست تا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و با آسانکاری که صورت گرفته در کوتاه.

ترین زمان ممکن تسهلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

وی با عنوان اینکه بیش از 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بخش کشاورزی کشور اختصاص یافته است اذعان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی به فعالین بخش کشاورزی کردستان

پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی به فعالین بخش کشاورزی کردستان