مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-22ورزشي

570 هزار ازدواج در مقابل 200 هزار طلاق طی سال گذشته


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در سال گذشته نزدیک 570 هزار ازدواج رخ داد در حالی که میزان طلاق در کشور 200 هزار مورد بوده است.

- ، اصغر جهانگیر ظهر یکشنبه در آیین جشن انفال و افتتاح سامانه مدیریت پنجره واحد زمین استان البرز که در سالن همایش باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: یکی از دغدغه های بزرگی که امروز نسل بشر را به خود مشغول کرده است این است که چرا علی رغم تمام پیشرفت ها در حوزه های تکنولوژی بشر از لحاظ اخلاقی با افول روبه رو است و این علت در کجا باید جست وجو کرد.

وی ادامه داد: دغدغه مندان و اندیشمندان نظرات متعددی را در این زمینه بیان کردند که انسان موجودی خودخواه و تمامیت طلب است و به میزانی که آگاهی های عمومی اش افزایش می یابد و تواناتر می شود این خودخواهی زمینه تجاوز، تعرض و دست درازی به دیگران و محیط را فراهم می کند، لذا از بعد روانشناسی و خودشناسی باید انسان را مورد توجه قرار داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بیان کرد: برخی از لحاظ جامعه شناسی بیان می کنند انسان در کنار نفع و ضرری که برای خود به لحاظ اقتصادی دارد موجودی اجتماعی است، زیرا اجتماعی که سراسر از سیستم های متعددی تشکیل شده، این انسان را در قبضه خودش قرار داده و به نوعی این سیستم ها مسلط بر انسان شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

570 هزار ازدواج در مقابل 200 هزار طلاق طی سال گذشته

570 هزار ازدواج در مقابل 200 هزار طلاق طی سال گذشته