نئوبانک ها همزمان با خدمات مالی باید سرویس مشاوره مالی بدهنددر چند سال گذشته نئوبانک هم مانند بسیاری از موضوعات نظام بانکی به گرایشی قابل دسترس و البته جذاب تبدیل شد. رخدادی که همچنان گویا در بدنه کارشناسی و مدیران بانک ها بر سر تعریف دقیق مدل کسب و کار آن مناقشاتی وجود دارد. برخی معتقدند که بانک های بزرگ پیش از تبدیل شدن به بانک دیجیتال می توانند با ارایه خدمات بانکی بر بستر تماما دیجیتالی در مقیاسی کوچکتر به مشتریان خود، مسیر خود را در دراز مدت تغییر داده و تبدیل به یک بانک بزرگ دیجیتال شوند. برخی دیگر اما تصور می کنند که بانک ها باید با ارایه سرویس های جذاب در کنار سرعت عمل و ارایه تمامی خدمات به صورت غیرحضوری نسل جدید را به خود جذب کنند. امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا در خصوص خدمات نئوبانک ها در کشور گفت: به خدمات چند نئوبانکی که در حال حاضر اقدام به ارایه سرویس کرده اند نگاهی بیاندازید، تفاوت چندانی از حیث ارایه خدمت بین آنها و بانک های سنتی فعلی وجود ندارد. تنها تفاوت آنها که به چشم می آید افتتاح حساب غیرحضوری و ارایه خدمات محدود وام خرد، آن هم برای دسته ای خاص از مشتریان است که قطعا کامل نیست و چنانچه بخواهند فاصله معنا داری با بانکداران فعلی داشته باشند، باید هر چه سریع تر اقدام به ارایه سرویس های نوآورانه کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |