مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-22سياسي

اراضی پادگان 04 در بیرجند تعیین تکلیف شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مطالبه مردم نسبت به اراضی پادگان 04 در شهر بیرجند، گفت: این مسئله جزو حقوق عامه است و دادستان باید آن را حل و تعیین تکلیف کند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با معاون اول قوه قضاییه با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب بیان کرد: به همان اندازه که فرصت برای نظام جمهوری اسلامی طلایی است، دشمنان هم به دنبال این است که فرصت سوزی کند.

وی ادامه داد: جریان های معاند در امور مختلف از جمله اقتصادی و مسئله بازار، احتکار و گران فروشی و در جهت تحریک و ایجاد فتنه دست دارند که متناسب با برنامه های دشمن کار کردن خیلی اهمیت دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز در بهترین شرایط هستیم که می طلبد مورد استفاده قرار گیرد، گفت: برخلاف خواب هایی که دیگران می دیدند، هماهنگی قوای سه گانه و حضور مردم در صحنه های مختلف وجود دارد.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون گران فروشی برخی نانوایی ها، اظهار کرد: باید راهکاری ارائه شود چرا که نیروی تعزیراتی به اندازه ای نیست که بخواهد هر نانوایی و یا هر واحد صنفی را کنترل کند.

امنیت مردم نسبت به هجوم سگ های ولگرد تأمین شود آیت الله عبادی بیان کرد: نیاز است واقعیت را در قالب جدول کارشناسی تنظیم و هزینه ها به صورت واقعی برآورد و در نانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی پادگان 04 در بیرجند تعیین تکلیف شود

اراضی پادگان 04 در بیرجند تعیین تکلیف شود