مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-22سياسي

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد گفت: حضرت امام نمونه کامل و شخصیتی جامع است و یکی از مردمی ترین انقلاب های جهان را رهبری کردند و سرمنشا تحولات عظیمی شدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب امام تفکر غرب و شرق را دچار تحول کرد، افزود:همه سیاسیون در دنیا به نقش امام اقرار کردند لذا راه و آرمان  حضرت امام تبیین شود.

وی با اشاره به قیام خونین 15 خرداد سال 42 گفت: 15 خرداد از حوادث مهم و تاریخ ساز و  نشانه پیوند روحانیت با انقلاب و نقطه عطف انقلاب اسلامی است.

خاضع عنوان کرد: نقش امام، روحانیت و مردم در قیام 15 خرداد به خوبی تبیین شود که انتظار می رود از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ارشاد و حوزه هنری، مداحان آیینی و انقلابی و سایر هنرمندان در این زمینه استفاده شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام برگزار می شود، گفت: آغاز زعامت مقام معظم رهبری اتفاق مهمی بود که باید به آن پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد