مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-22سياسي

رفع مشکلات مناطق محروم البرز به کمک رزمایش جهاد امید آفرینی


فرمانده سپاه البرز از برگزاری رزمایش جهاد امید آفرینی در کرج خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات نواحی و مناطق محروم در دستورکار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، با بیان اینکه رزمایش جهاد امید آفرینی در البرز همزمان با سالروز فتح خرمشهر با هدف رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مناطق محروم در آغاز می شود، گفت: البرز که آخرین استان کشور قلمداد می شود که با توجه به  مهاجرت بالا در شهر نیاز است زیرساخت ها نیز توسعه پیدا کند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جبران این عقب ماندگی ها با کار روزمره و عادی جبران نمی شود، افزود: برای رفع این مشکلات باید یک کار جهادی و انقلابی توام با تلاش همه جانبه و شبانه روزی مسؤولان انجام شود.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: اگر در البرز شخصی عهده دار مسؤولیتی می شود باید سخت کار کردن را نیز بپذیرد، اگر تمام ظرفیت های استان پای کار بیاید توانمندی های ما با هم افزایی بیش از مشکلات موجود در استان می شود.

وی با بیان اینکه از چند ماه گذشته تمام ظرفیت های استان و مشکلات موجود احصاء شده، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مناطق محروم البرز به کمک رزمایش جهاد امید آفرینی

رفع مشکلات مناطق محروم البرز به کمک رزمایش جهاد امید آفرینی