مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-22ورزشي

شیراز محروم ترین شهر استان فارس در حوزه ورزش است


رییس سازمان فرهنگی هنری و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: با توجه به سرانه فضای ورزشی در شهر شیراز می توان گفت شیراز محروم ترین شهر فارس در حوزه ورزش است.

- ، مصطفی مشفقیان پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری بیان کرد: بیشترین تقاضا از این سازمان با توجه به گستره فعالیت هایی که این سازمان داشته در حوزه ورزش است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست ها و همچنین تقاضا برای سالن های ورزشی از این رو کلنگ زنی مجموعه های ورزشی در شیراز آغاز شده و امید است طی دو سال آینده این فضاهای ورزشی به بهره برداری برسد.

معاون شهردار شیراز یادآور شد: زیرساخت های ورزشی در کلانشهر شیراز دارای مشکلات و محدودیت های متعددی است از این رو با توجه به ارزیابی های صورت گرفته شیراز محروم ترین شهر استان فارس در حوزه زیرساخت های ورزشی است.

به گفته مشفقیان، شهرداری شیراز در تلاش است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب زمینه حمایت از استعدادهای ورزشی را فراهم کند تا بتوان از این ظرفیت ها در سالیان آتی بهره برداری کرد.

مشفقیان تاکید کرد: براساس اساسنامه شهرداری این نهاد نمی تواند در لیگ برتر تیمداری کند از این رو رویکرد شهرداری آن است که نگاه سرمایه ای به این حوزه داشته باشد و با آینده نگری زمینه حمایت از استعدادهای برتر را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز محروم ترین شهر استان فارس در حوزه ورزش است

شیراز محروم ترین شهر استان فارس در حوزه ورزش است