مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 20:222022-05-22سياسي

امام جمعه بم: مشکل عمده مسایل و مشکلات اقتصادی نیستند


بیشتر باید باورها و فکرها تغییر کند و بدانیم اگر به همین رویه تداوم پیدا کند در 20 سال آینده کشور با بحران روبرو خواهد شد.

- نماینده ولی فقیه و امام جمعه بم ادامه داد: همه آنهایی که به فرزندآوری اقدام نمی کنند، مشکل مالی و تربیت فرزند را اشاره می کنند در صورتی که اگر از لحاظ اقتصادی درآمد فرد چند برابر شود باز هم به فکر فرزندآوری نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ وی خاطر نشان کرد: مشکل عمده مسایل و مشکلات اقتصادی نیستند هر چند به جای خود باید به این موارد هم توجه شود.

حجت الاسلام دانشی تمسّک جستن به انبیاء الهی و قرآن را راهکاری مهم برای تقویت و پیاده سازی فرهنگ دانست و افزود: امروز فرهنگ غلط فرزند کمتر، زندگی بهتر باید با تمسک به سیره و روش ائمه اطهار(ع) از بین برود.

امام جمعه بم اظهار کرد: بیشتر باید باورها و فکرها تغییر کند و بدانیم اگر به همین رویه تداوم پیدا کند در 20 سال آینده کشور با بحران روبرو خواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر کشور با بحران جمعیت روبرو شود در روز قیامت در برابر اهل بیت پاسخی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا همایش ایران جوان بمان و هفته ملی جمعیت با موضوع خانواده، فرزند آوری و افزایش جمعیت با هدف اقناع سازی افکار عمومی در خصوص رشد جمعیت و ارائه راهکارهای تشویق زوجین برای فرزند آوری توسط دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بم: مشکل عمده مسایل و مشکلات اقتصادی نیستند

امام جمعه بم: مشکل عمده مسایل و مشکلات اقتصادی نیستند