مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 22:572022-05-22سياسي

عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی تعقیب شود/ فرهنگ در سواحل مازندران صیانت شود


استاندار مازندران رعایت عفاف و حجاب و ارزش های معنوی در دستگاه های اجرای را ضروری دانست و گفت: شرایطی را برخی از همکاران اداری ایجاد می کنند که در شأن جمهوری اسلامی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استانداری مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام راحل، در آستانه شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: نام امام صادق (ع) با علم عجین شده است و امسال هم بنا به نامگذاری سال فناوری در حوزه تولید و اشتغال سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

وی با تاکید براینکه محور فعالیت مدیران باید در حوزه دانش بنیان باشد، افزود: لازم است مدیران با مطالعه آثار و مقالات دانشمندان بزرگ تکنولوژی نوین را وارد کار خود کنند.

حسینی پور فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را برگ زرینی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان دانست و گفت: عملیات بیت المقدس در دوران دفاع مقدس برای ایران تاریخ ساز بود.

وی با اعلام اینکه سوم خرداد امسال با تشییع شهدای گمنام این روز را برای ایثار و شهادت را تداعی می کند، افزود: در این برهه از زمان شعار ما می توانیم و پیام ما مقاوم هستیم را سرلوحه کار خود قرار می دهیم تا از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی تعقیب شود/ فرهنگ در سواحل مازندران صیانت شود

عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی تعقیب شود/ فرهنگ در سواحل مازندران صیانت شود