مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 06:122022-05-23اقتصادي

اجرای دقیق طرح «اصلاح یارانه ها» نیازمند اتاق فرماندهی 3 قوه است


عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مسائل و مشکلات طرح «اصلاح نظام پرداخت یارانه ها» نیازمند ایجاد یک اتاق فرماندهی واحد متشکل از نمایندگان تخصصی سه قوه است.

- احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها از سوی دولت، اظهار داشت: طرح حذف ارز ترجیحی و اصلاح نظام پرداخت یارانه ها هم اکنون اجرایی شده و وظیفه همه ماست به گونه ای به دولت کمک کنیم تا اشکالات اجرایی این طرح به حداقل ممکن برسد و مردم از ثمرات آن بهره مند شوند.

وی افزود: اگر قبل از اجرای طرح هم برخی هماهنگی ها میان تیم اقتصادی دولت با یکدیگر و نیز با مجلس و نخبگان وجود داشت، برخی اشکالات کنونی این طرح نیز به حداقل ممکن می رسید، اما در هر حال الان و بعد از اجرایی شدن طرح، این هماهنگی ها ضرورتی تر از گذشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، مقابله با رانت ها و دلالی هایی است که تاکنون به دلیل اختلاف میان نرخ ارز ترجیحی و آزاد ایجاد می شد، کما اینکه در همین روزهای ابتدایی اجرای طرح، آن صرفه ای که پیش از این برای قاچاق آرد، روغن، برخی نهادها و لبنیات وجود داشت، از بین رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق طرح «اصلاح یارانه ها» نیازمند اتاق فرماندهی 3 قوه است

اجرای دقیق طرح «اصلاح یارانه ها» نیازمند اتاق فرماندهی 3 قوه است