مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 06:122022-05-23ورزشي

سوم خرداد روز تعیین کننده برای ورزش کشور؛ مجمعی فوق العاده با میهمانان ویژه


روز سه شنبه مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک برگزار می شود تا درباره زمان انتخابات کمیته تصمیم گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک روز سه شنبه سوم خرداد به منظور تعیین زمان انتخابات برگزار خواهد شد، نشستی تعیین کننده که در آن میهمانانی ویژه از شورای المپیک آسیا نیز حضور خواهند داشت.

حسین المسلم دبیرکل و حیدر فرمان مدیر اجرایی شورای المپیک آسیا که به دعوت کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون شنا به ایران سفر می کنند دقایقی را نیز در نشست فوق العاده حضور خواهند داشت.

* اعضای مجمع در مورد کدام تاریخ به جمع بندی می رسند؟ اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در نشستی که روز 17 اسفند برگزار شد رای به این برنامه دادند که انتخابات کمیته مهرماه امسال و بعد از بازی های آسیایی هانگژو برگزار شود این در حالی است که دوره 4 ساله اعضای هیات اجرایی آخر دی ماه به پایان رسیده بود و همه در انتظار برگزاری انتخابات بودند.

در همان زمان که همه بحث برگزاری انتخابات کمیته را مطرح کرده بودند هیات اجرایی اعلام کرد باید دستورالعمل انتخابات نوشته، در مجمع به تصویب رسیده و برای شورای المپیک آسیا نیز ارسال شود که تمامی این کارها تا اسفند انجام شد اما موضوع اینجاست که با وجود 2 تاریخ را برای انتخابات پیشنهاد دهد ؛ 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد روز تعیین کننده برای ورزش کشور؛ مجمعی فوق العاده با میهمانان ویژه

سوم خرداد روز تعیین کننده برای ورزش کشور؛ مجمعی فوق العاده با میهمانان ویژه