مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:022022-05-23سياسي

جوانان دربرابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنند


ایستادگی جوانان در برابر تهاجم دشمنان و لزوم استفاده از جوانان موفق در ادارات، سازمان و نهادهای کشور از جمله مباحث مهم مطرح شده در اختتامیه اولین جشنواره جوان موفق خرمشهر بود.

- ، شامگاه یکشنبه آیین اختتامیه اولین جشنواره جوان موفق خرمشهر با حضور عبدالرضا سیفی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، نادر عمیدزاده فرماندار ویژه و حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر، حجت الاسلام عادل فریحی معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند و سایر مسئولان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در این مراسم با اشاره به مشکلات خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر گفت: مسئولان از این مشکلات اطلاع دارند و در دولت کنونی همه تلاش بر این است که قسمت اعظم آن مشکلات رفع شود.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: مشکلات در این استان کم نیست و بعضی از آنها چندین دهه وجود دارند.

وی در ادامه با تاکید بر تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت به جوانان، بیان کرد: بر این اساس امروزه می بینیم که در مناصب دولتی مهم از جوانان استفاده می شود و این امر در دولت کنونی تسری پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان دربرابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنند

جوانان دربرابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنند