مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-23سياسي

استکبار از اتحاد جهان اسلام و قدرت امت مسلمان واهمه دارد


تولیت آستان قدس رضوی اتحاد مسلمانان را موجب نابودی دشمنان اسلام و استکبار جهانی دانست و گفت: استکبار از اتحاد جهان اسلام و قدرت امت مسلمان واهمه دارد.

- به گزارش، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از علمای مسلمان کشور هندوستان که در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، با اشاره به قدرت وحدت جهان اسلام، اظهار کرد: بد خواهان اسلام و مسلمانان که در رأس آن ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارند، همواره از قدرت جهان اسلام واهمه داشته اند زیرا می دانند اگر انرژی متراکم در امت مسلمان علیه آن ها متحد شود آنگاه اثری از آنان باقی نخواهد ماند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به نقش مهم و فعال مسلمانان در آزادی هندوستان از استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت: سهم مسلمانان هندوستان در آزادی این کشور از سلطه انگلیس بسیار مهم و تعیین کننده بود، به طوری که شاید اگر همراهی آنان نبود استعمار پیر در هندوستان شکست نمی خورد و چنین تمدنی در شبه قاره شکل نمی گرفت.

وی به تأثیر اتحاد مسلمانان و هندوها در بیرون راندن انگلیس از هند اشاره کرد و افزود: مسلمانان هندوستان با توجه به آموزه های اسلامی که سلطه اجانب را نفی می کند سهم مهمی در استقلال و آزادی این کشور داشته اند؛ یادآوری این نقش برجسته مسلمانان در جامعه و میان بخش نخبگانی هندوستان بسیار مهم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار از اتحاد جهان اسلام و قدرت امت مسلمان واهمه دارد

استکبار از اتحاد جهان اسلام و قدرت امت مسلمان واهمه دارد