مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-23سياسي

روایت سردار جوانی از روزی که معادلات صدام به هم ریخت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سردار یدالله جوانی صبح امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در مجتمع گاز پارس جنوبی، حماسه فتح خرمشهر را بزرگترین رویداد تاریخ معاصر ایران دانست و اظهار داشت: خرمشهر نماد ایستادگی و پیروزی ملت ایران در پرتو نصرت الهی است و این یوم الله نباید هرگز فراموش شود و بر همه ما واجب است که قدر و منزلت دفاع مقدس را بخوبی بدانیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جنگ، یک گنج است، افزود: گنج دفاع مقدس، ظرفیت عظیمی بوده و است که باید این ظرفیت برای نسل در نسل ما مورد بهره برداری قرار بگیرد.

یدالله جوانی با بیان اینکه اصل مقاومت و ایستادگی در خرمشهر یکی از قطعات مشعشع و نورانی جنگ است، گفت: بعثی ها و متجاوزین گمان می کردند که این شهر را به راحتی تصرف می کنند و همه مردم بی دفاعش فرار می کنند.

ولی این شهر با خلق حماسه ای عظیم قریب به 40 روز دست به مقاومت جانانه می زند و هنوز که هنوز است همه آنچه که زنان و مردان در خرمشهر انجام دادند را به تصویر نکشیده ایم.

جوانی با بیان اینکه قدرت های شیطانی شرق و غرب آن زمان به حمایت از صدام برخواسته بودند، افزود: صدام در ایلام مصاحبه کرده بود و گمان می کرد چند روزه به تهران می رسد که اساسا مقاومت خرمشهر معادلات صدام را به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار جوانی از روزی که معادلات صدام به هم ریخت!

روایت سردار جوانی از روزی که معادلات صدام به هم ریخت!