مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-23سياسي

دانش آموزان فیلم های مناسب با گروه سنی خود را تماشا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی در اولین نشست شورای سیاستگذاری پنجاه ودومین جشنواره بین المللی فیلم رشد ضمن تقدیر از حضور اعضاء شورا در این نشست به سه محور مهم و اثر گذار در .

- حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی گفت: دانش آموزان در شرایط مناسب فیلم های مناسب با گروه سنی خود را باید تماشا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی در اولین نشست شورای سیاستگذاری پنجاه ودومین جشنواره بین المللی فیلم رشد ضمن تقدیر از حضور اعضاء شورا در این نشست به سه محور مهم و اثر گذار در فرآیند برنامه ریزی این دوره از جشنواره اشاره کرد.

وی جشنواره بین المللی فیلم رشد را با سابقه ترین رویداد هنری آموزش و پرورش و حتی کشور دانست و به فضای اجتماعی دوران گذار از کرونا اشاره کرد و بر تلاش برای پر رونق شدن دوره ی پنجاه و دوم مهم و موثر دانست.

معاون وزیر به ارتقاء جشنواره در ابعاد مختلف همچون شورای سیاستگذاری، بازبینی و آسیب شناسی نسبت به دوره های گذشته و قرار گرفتن جشنواره در مسیر اهداف تربیتی نظام آموزش و پرورش برای ضریب دادن به اثر بخشی این دوره از جشنواره اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان فیلم های مناسب با گروه سنی خود را تماشا کنند

دانش آموزان فیلم های مناسب با گروه سنی خود را تماشا کنند