مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-23سياسي

نیروی دریایی ارتش، دیپلماسی دریایی را با کشورهای دریای خزر ارتقاء دهد


مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به فعالیت های نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این نیرو در حوزه های مختلف، باید رزمایش های مشترک برگزار کرده و در حوزه دریای خزر نیز با کشور های همسایه این دریا روابط دیپلماسی دریایی را گسترش دهد.

- سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز دوشنبه دوم خردادماه در نشست تخصصی بررسی مأموریت های نیروی دریایی ارتش که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی یک افتخار برای ایران و عاملی برای عمق بخشی به مسایل راهبردی دفاعی و امنیتی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خطاب به فرماندهان نداجا گفت: شما به عنوان نیروی دریایی راهبردی در حوزه های جغرافیای سیاسی اقیانوس هند و دریای عمان، باید رزمایش های مشترک برگزار کنید و در حوزه دریای خزر نیز با هماهنگی ستاد کل نیرو های مسلح و وزارت دفاع با کشور های همسایه این دریا روابط دیپلماسی دریایی را گسترش دهید؛ همچنین باید روابط دریایی و رزمایش های مرکب ما با کشور های عضو سازمان همکاری شانگهای و کشور عمان هم افزایش یابد.

وی ادامه داد: ما باید راهبرد تهدیدات آینده علیه کشور را تشخیص داده و در مقابل تهدیدات آینده که احتمالاً جنگ ترکیبی دریاپایه و هواپایه است، آماده شویم و باید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش، دیپلماسی دریایی را با کشورهای دریای خزر ارتقاء دهد

نیروی دریایی ارتش، دیپلماسی دریایی را با کشورهای دریای خزر ارتقاء دهد