مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-23سياسي

ماهنشانی ها هیچ سودی از فعالیت معادن در این منطقه نمی برند


شهرستان ماهنشان با وجود برخورداری از 48 معدن فعال، هیچگونه عایدی از فعالیت این معادن نداشته است.

- زنجان-رییس شورای استان زنجان گفت: شهرستان ماهنشان با وجود برخورداری از 48 معدن فعال، هیچگونه عایدی از فعالیت این معادن نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با تاکید بر اینکه رسانه ها ابزار مهم در اطلاع رسانی جامعه در حوزه های مختلف هستند، گفت: رسانه ها نقش مهمی در بالا رفتن روحیه مطالبه گردی در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه در طول دوره مدیریت 6 ماهه وضعیت اعتبارات شوراهای استان ها نه تنها در استان بلکه در کل کشور در حد صفر است، اظهار کرد: طی این بازه زمانی بیش از 15 جلسه با مدیران کل اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و چند اداره دیگر برگزار شده است.

رییس شورای استان زنجان گفت: شورای استان زنجان نخستین شورای استانی در سطح کشور است که در برگزاری جلسات و دیدار با مدیران کل دستگاه های اجرایی در سطح کشور عملکرد خوبی دارد.

عابدینی با بیان اینکه در تمامی حوزه های مشکلات به گوش مدیران دستگاه های اجرایی رسیده و نقدها و اعتراضات و مطالبات به حق مردم زیاد است، افزود: باید مشکلات مردم در تمام حوزه ها بررسی و رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهنشانی ها هیچ سودی از فعالیت معادن در این منطقه نمی برند

ماهنشانی ها هیچ سودی از فعالیت معادن در این منطقه نمی برند