مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-23سياسي

انتقاد کیهان از دولت رییسی به دلیل برکنار نکردن برخی نیروهای دولت قبل


در واقع اگرچه دولت برای تغییر اوضاع و حل مشکلات مردم عزمی جدی دارد اما این افراد با توجه به سابقه و نوع عملکردشان نمی توانند مجری خوبی در این حوزه باشند.

- در واقع اگرچه دولت برای تغییر اوضاع و حل مشکلات مردم عزمی جدی دارد اما این افراد با توجه به سابقه و نوع عملکردشان نمی توانند مجری خوبی در این حوزه باشند.

کیهان نوشت: به رغم خبرهای مسرت بخش درباره برکناری مدیران ناکارآمد، بعد از گذشت نزدیک به 9 ماه از تشکیل دولت مردمی، تصور می شود برخی از مدیران ناکارآمد قبلی بر سر کار باشند که نه انگیزه خدمت و نه از روحیه خدمت برخوردارند، امری که نشان می دهد روند جابه جایی مدیران خسته و بی انگیزه به کندی صورت می گیرد.

به عنوان مثلا همچنان برخی مدیران بی انگیزه و ناکارآمد دولت قبل در برخی معاونت های سازمان برنامه و بودجه حضور دارند، مدیران عامل برخی بانک ها که از جمله مدیران نجومی بگیر دولت قبل هم محسوب می شوند هنوز بر سر کارند و در برخی زیر مجموعه های صنعت نفت کشور نیز بانیان وضع موجود مدیر هستند.

در حال حاضر کارشناسان و صاحبنظران و فعالین رسانه ای از دولتمردان انتظار دارند تا در اجرای این دستور رییس جمهور اهتمام ویژه داشته باشند و از تعلل در اجرای این دستور اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کیهان از دولت رییسی به دلیل برکنار نکردن برخی نیروهای دولت قبل

انتقاد کیهان از دولت رییسی به دلیل برکنار نکردن برخی نیروهای دولت قبل