مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-23اقتصادي

2.6میلیون تن کالا از بندر امام وارد کشور شد


از ابتدای امسال تا کنون، دو میلیون و 600 هزار تن کالا به بندر امام وارد و حدود دو میلیون و 400 تن کالا از بندر امام خمینی(ره) خارج شده است.

- بندر امام- معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: از ابتدای امسال تا کنون، دو میلیون و 600 هزار تن کالا به بندر امام وارد و حدود دو میلیون و 400 تن کالا از بندر امام خمینی(ره) خارج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن رضایی پیش از ظهر امروز دوشنبه ضمن بازدید بندر امام گفت: بندر امام خمینی(ره) یکی از مهمترین نقاط بندر در ایران است که ظرفیت بسیار بالایی در تأمین کالاهای اساسی دارد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 70 میلیون تن صادرات و واردات از طریق بندر امام خمینی انجام می شود، تصریح کرد: در سال گذشته نیز 48 میلیون تن کالا در این بندر مبادله، تخلیه و بارگیری شده است.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون، دو میلیون و 600 هزار تن کالا به کشور وارد و حدود دو میلیون و 400 تن کالا از بندر امام خمینی خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 3 میلیون تن کالا در انبارها و سیلوهای این بندر وجود دارد، گفت: با توجه به اوضاع کالای کشاورزی در سطح دنیا، حداقل برنامه ریزی ما دو ساله انجام می شود و در سال های آینده باید به فکر برنامه ریزی 10 ساله باشیم که ملت ما جای نگرانی برای تأمین غذا نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.6میلیون تن کالا از بندر امام وارد کشور شد

2.6میلیون تن کالا از بندر امام وارد کشور شد