مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-23اقتصادي

آرمان: تدبیر دولت نگذاشت آبان 98 تکرار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که افراطیون مدعی اصلاح طلبی، تلاش گسترده ای انجام دادند تا مردم را از اقدام اصلاحی دولت بترسانند و ناامنی و ناآرامی به راه بیندازند، - روزنامه اصلاح طلب می گوید: تدبیر دولت موجب شد شوک ناشی از ساماندهی یارانه های ارزی، مهار شود و اتفاق سال 98 پیش نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که افراطیون مدعی اصلاح طلبی، تلاش گسترده ای انجام دادند تا مردم را از اقدام اصلاحی دولت بترسانند و ناامنی و ناآرامی به راه بیندازند، روزنامه آرمان در تحلیل آمیخته به نارضایتی نوشت: جز خبر های پراکنده در برخی خبرگزاری ها هنوز هیچ گزارش رسمی از کم و کیف اعتراضات صورت گرفته پس از آغاز اصلاح اقتصادی توسط قوه مجریه ارائه نشده است.

عدم وثوق به خبر های منتشره در شبکه های اجتماعی مزید بر علت شده و نمی توان تصویر درستی به دست آورد و براساس آن ها به تحلیل کاملی از بازتاب های اجتماعی تصمیم بزرگ دولت دست یافت.

اجمالا از قرائن چنین برمی آید که اعتراضات به گستردگی ناآرامی های آبان سال 98 نبوده اند مسلما موضوع سهمیه بندی بنزین به بزرگی و اهمیت اصلاح اقتصادی نبوده و نیست چرا که گام اصلاحی دولت سیزدهم، افراد و کالا های بیشتری را تحت تأثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان: تدبیر دولت نگذاشت آبان 98 تکرار شود

آرمان: تدبیر دولت نگذاشت آبان 98 تکرار شود