مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-23اقتصادي

برخورد جدی با افزایش قیمت‎ غیرقانونی کالا در بهمیی


فرماندار شهرستان بهمیی به نظارت جدی بر واحدهای صنفی خبر داد و گفت: با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی کالا در بهمیی برخورد جدی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، فرماندار شهرستان بهمیی گفت: نظارت بر توزیع و بررسی روزانه و به هنگام موجودی کالاهای مورد نیاز شهروندان در واحدهای عرضه نظیر فروشگاهها و مغازه ها به عنوان شاخص مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.

علی محمدی با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی ارز ترجیحی از سوی دولت در چند روز گذشته، اظهار داشت: مردمی شدن طرح از سوی دولت در دست اقدام و اجرا است و حضور پویا، فعال، چشمگیر و شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در این روزها بیش از پیش ضرورت دارد فرماندار شهرستان بهمیی  با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در بازار، گفت: در شرایط فعلی نیاز مردم به کالاهای اساسی باید در اولویت باشد و تأمین کالاهای اساسی توسط نهادهای مربوطه از مهمترین اولویت ها است.

 علی محمدی گفت: با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد جدی می شود و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با افزایش قیمت‎ غیرقانونی کالا در بهمیی

برخورد جدی با افزایش قیمت‎ غیرقانونی کالا در بهمیی