مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-23سياسي

برپایی نمایشگاه «از حجره تا سنگر» ویژه شهدای روحانی مازندرانی در قم


مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران گفت: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، اقدام به برپایی نمایشگاه «ردای سرخ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه برپایی غرفه شهدای روحانی در مصلی قم، ویژه برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور در چهارم خردادماه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به نشر و ترویج آثار روحانیون شهید، گفت: برای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، اقدام به برپایی نمایشگاه ردای سرخ، از حجره تا سنگر کردیم.

وی گفت: اقدامات انجام شده در نمایشگاه، برپایی غرفه محصولات فرهنگی شامل کتاب ها، تالیفات، پژوهش های شهدای روحانی و آثاری از عالمان مجاهدان استان مازندران است و همچنین  وصیت نامه ها، دل نوشته ها و زندگی نامه شهدا در قالب مکتوب و نرم افزاری برای ارئه عموم تهیه شد.

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران به دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی اشاره و اضافه کرد: نمایشگاه تجسمی هم در محوطه مصلی قم برپا شد.

 این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به محتوای نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: بخشی از نمایشگاه مربوط به شهدای روحانی دوره مشروطه مثل شهید شیخ فضل الله نوری که اهل نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه «از حجره تا سنگر» ویژه شهدای روحانی مازندرانی در قم

برپایی نمایشگاه «از حجره تا سنگر» ویژه شهدای روحانی مازندرانی در قم