مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-23اقتصادي

کاهش 17 میلیارد تومانی مطالبات کارگری خراسان جنوبی


مطالبات کارگری استان از اسفند ماه 1399 تا فروردین 1401 نزولی بوده و از 26 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان کاهش یافته است.

- ، محمد رضا طالبی ظهر دوشنبه در دومین جلسه کمیسیون کارگری خراسان جنوبی از کاهش چشمگیر مطالبات کارگری در استان خبر داد و افزود: مطالبات کارگری استان از اسفند ماه 1399 تا فروردین 1401 نزولی بوده و از 26 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه همچنین واحدهای کارگری دارای حقوق معوق کاهش 70 درصدی داشته است، افزود: جامعه کارگری از جمله اقشار مهم جامعه بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر به روز رسانی طرح طبقه بندی مشاغل، افزود: همچنین خواستاریم از واحدهای کارگری دارای حقوق معوق بازدید شود.

طالبی با بیان اینکه سیمای کلی معوقات کارگری در استان شرایط مطلوب و رو به کاهشی را نشان می دهد، افزود: اما در موقعیت حساس اقتصادی، باز هم باید مطالبات کارگران با جدیت دنبال و پرداخت شود تا معیشت آن ها به مخاطره نیفتد.

گفتنی است؛ در این جلسه، علاوه بر بررسی معوقات کارگری استان، مطالبات و معوقات کارگری پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی و شرکت آب و فاضلاب استان مورد بررسی ویژه قرار گرفت و در راستای کاهش معوقات کارگری تصمیمات لازم اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 میلیارد تومانی مطالبات کارگری خراسان جنوبی

کاهش 17 میلیارد تومانی مطالبات کارگری خراسان جنوبی