مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-23پزشكي

مصرانه پیگیر ساخت درمانگاه تخصصی در شهرستان نیر هستیم


با توجه به واقع شدن شهرستان نیر در کنار محور ترانزیتی و جمعیت شناور و مراجعه مجروحین تصادفات جاده ای پیگیر ایجاد درمانگاه تخصصی در این شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصرانه پیگیر هستیم که با توجه به واقع شدن شهرستان نیر در کنار محور ترانزیتی و جمعیت شناور و مراجعه مجروحین تصادفات جاده ای درمانگاه تخصصی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نیازمند ارتقای مراکز خدمات درمانی در این شهرستان هستیم تا حداقل عمل جراحی سرپایی مورد نیاز در این مراکز انجام شود، افزود: شهرستان نیر به عنوان یک شهر توریستی به ویژه در 6 ماه نخست سال پذیرای گردشگران زیادی است بنابراین در این زمان آمار جمعیت شهر به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر شهرستان نیر در ورودی استان و در کنار مسیر ترانزیتی شمال غرب کشور واقع شده که پرترددترین جاده استان به شمار می رود با توجه به واقع شدن گردنه صایین در این محور ارتباطی معمولاً مجروحین تصادفات جاده ای به مراکز درمانی شهر نیر مراجعه می کنند.

فرماندار نیر یادآور شد: با رایزنی و توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم بزودی این درمانگاه در این شهرستان راه اندازی خواهد شد و مرکز درمانی خدمات سلامت را ارتقا خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرانه پیگیر ساخت درمانگاه تخصصی در شهرستان نیر هستیم

مصرانه پیگیر ساخت درمانگاه تخصصی در شهرستان نیر هستیم