مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-23حوادث

کشف 19 تن برنج و روغن احتکار شده در پاکدشت


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 18 تن انواع برنج احتکار شده خارجی و یک تن و 500 کیلوگرم روغن مایع و جامد در یک انبار در شهر پاکدشت خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ارز، احتکار و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس آگاهی پاکدشت به همراه عوامل تعزیرات با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار برنج خارجی و روغن خوراکی را در یک انبار در پاکدشت شناسایی و به محل اعزام شدند.

  وی ضمن اشاره به انجام هماهنگی های قضایی گفت: در بازرسی از این انبار 18 تن برنج هندی و پاکستانی که به طرز ماهرانه ای در غالب برنج ایرانی فجر بسته بندی و در حال عرضه به مشتریان بود و یک تن و 500 کیلوگرم روغن احتکار شده کشف، ضبط و انبار موصوف پلمب شد.

  فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: ارزش برنج و روغن کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد و محتکران هم به دلیل احتکار و هم به خاطر تقلب در ارائه کالا با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 تن برنج و روغن احتکار شده در پاکدشت

کشف 19 تن برنج و روغن احتکار شده در پاکدشت