مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-23فرهنگي

سعید روستایی: «برادران لیلا» را با سانسور در ایران اکران نخواهم کرد


سعید روستایی، کارگردان «برادران لیلا» که امسال در بخش رقابت اصلی جشنواره کن حضور دارد، می گوید ترجیح می دهد به کلی از نمایش این فیلم در ایران چشم پوشی کند تا این که تحت سانسور قرار بگیرد.

- سعید روستایی: برادران لیلا را با سانسور در ایران اکران نخواهم کرد سعید روستایی، کارگردان برادران لیلا که امسال در بخش رقابت اصلی جشنواره کن حضور دارد، می گوید ترجیح می دهد به کلی از نمایش این فیلم در ایران چشم پوشی کند تا این که تحت سانسور قرار بگیرد.

نشریه ورایتی در مطلبی با عنوان موج جدید سینماگران ایرانی در کن، گفت وگوهای کوتاهی با کارگردانان ایرانی حاضر در این رویداد سینمایی و محمد اطبایی پخش کننده بین المللی سینمای ایران انجام داده است.

در این مطلب به قلم نیک ویوارلی آمده است: در حالی که ایران با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می کند اما نسلی نو از سینماگران ایرانی با فیلم های جدید و قدرتمند، شور فیلمسازی را همچنان در ایران زنده نگه داشته اند همان طور که امسال دو فیلم از سینماگران ایرانی توانسته اند به جمع 21 فیلم بخش رقابتی اصلی جشنواره کن راه یابند و پس تقریبا بعد از دو دهه، یک فیلم ایرانی در بخش هفته منتقدان کن پذیرفته شده که ویژه فیلم های اول و دوم کارگردانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید روستایی: «برادران لیلا» را با سانسور در ایران اکران نخواهم کرد

سعید روستایی: «برادران لیلا» را با سانسور در ایران اکران نخواهم کرد