مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-23حوادث

آرزویی که برآورده شد؛ 30 کودک و نوجوان سندرومی سیرجانی پلیس شدند


30 نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی ایستادند و برای ساعاتی همکار پلیس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امروز 30 نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی و همچنین فرماندهان و ناویان مرکز آموزش دریایی قرار گرفتند تا برای ساعاتی همکار پلیس باشند.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی فرمانده انتظامی سیرجان در این ارتباط گفت: آنها نیازمند حمایت های اجتماعی هستند و همه دستگاه های اجرایی باید در برابر حقوق کودکان سندرومی احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: بر حسب وظیفه دینی و اجتماعی گفتگوهای صمیمانه ای با کودکان سندروم داشتیم و آنها چهره زیبا، مهربان و پرتوانی از پلیس در ذهن خلاق خود داشتند و دلشان می خواست پلیس شوند و آدم هایی که دیگران را اذیت می کنند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: حمایت عاطفی، همیاری و پاسخ به احساس زیبای کودکان سندرومی   باعث شد تا با مجموعه فرماندهی و همکاران مان برنامه ریزی کنیم تا این کودکان یک روز پلیس شوند و به طور عملی با کار پلیس آشنا شوند و آن احساس زبیای خود به پلیس در ذهن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزویی که برآورده شد؛ 30 کودک و نوجوان سندرومی سیرجانی پلیس شدند

آرزویی که برآورده شد؛ 30 کودک و نوجوان سندرومی سیرجانی پلیس شدند