مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:422022-05-23حوادث

کشف 229 مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در تهران


در سال گذشته از 229 مزرعه غیرمجاز استخراج رمزارز؛ 8 هزار و 786 ماینر با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در نقاط مختلف شهر تهران کشف، ضبط و تحویل مقام های قضایی شده است.

- 229 مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز در سال 1400،در شبکه برق پایتخت کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کاظم دهقان پور ، مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: مبارزه با پدیده فرصت طلبانه استخراج غیرقانونی رمزارز، امسال در پایتخت با شدت بیشتری پیگیری خواهد شد و با دارندگان ماینرهای غیرمجاز بر اساس قانون، برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته از 229 مزرعه غیرمجاز استخراج رمزارز؛ 8 هزار و 786 ماینر با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در نقاط مختلف شهر تهران کشف، ضبط و تحویل مقام های قضایی شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه توزیع برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برآورد مقدار انرژی مصرف شده توسط این دستگاه ها، بیش از 10 میلیون کیلووات ساعت بوده است.

دهقان پور: دستگاه های رمزارز غیرمجاز از طریق تلاش های مستمر کارکنان دفتر حراست و امور محرمانه و کارشناسان مناطق 22 گانه برق در سطح پایتخت شناسایی و کشف و جمع آوری شده است.

ناپایداری شبکه، نوسانات برق، آسیب دیدگی تجهیزات برقی، افزایش نرخ تلفات انرژی و خسارت به بیت المال را می توان مهم ترین پیامدهای استفاده از رمزارزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 229 مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در تهران

کشف 229 مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در تهران