مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-23سياسي

1400 تشکیل دینی و مذهبی آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از هزار و 400 تشکل دینی و مذهبی برای تقویت گفتمان دینی در سطح مدارس استان آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین برومند رازیانی روز دوشنبه در گرد همایی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد که تمامی ظرفیت های فرهنگی و مذهبی خود را در اختیار کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش قرار دهد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از هزار و 400 تشکل دینی و مذهبی و مؤسسه قرآنی زیر نظر تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت دارند و این ظرفیت بزرگ فرهنگی می تواند به تقویت فعالیت های کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین رازیانی عنوان کرد: در بحث آموزش های تخصصی برای معلمان استان نیز دوره ها و اردوهای متعددی در سطح استان و در شهرهای مشهد و قم برگزار شده و فرهنگیان استان نیز استقبال خوبی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی تأکید کرد: از مسئولان وزارت آموزش و پرورش انتظار می رود طرح مدارس امین را با عنوان کانون مراکز تربیت تقویت کنند.

وی از راه اندازی هیأت های مذهبی دانش آموزان در سطح استان خبر داد و گفت: در هر شهرستانی که امکانات لازم وجود داشته باشد این هیأت ها تشکیل و مورد حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 تشکیل دینی و مذهبی آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند

1400 تشکیل دینی و مذهبی آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند