مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 20:322022-05-23حوادث

3 استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان این که سه استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش شدند، افزود: جست وجوها برای یافتن زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مظفر محمدخانی با بیان این که زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه به همراه خانواده خود در جنگل های دشت شاد کالپوش حضور داشته است، ادامه داد: این کودک لحظاتی از خانواده خود جدا و مفقود می شود و تا کنون تلاش ها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

وی با بیان این که سه استان سمنان، گلستان و خراسان شمالی درگیر پیدا کردن این کودک شدند، افزود: 35 تیم و 150 نفر از استان های مذکور در این عملیات حضور دارند و کار جست و جو برای پیدا کردن این دختر بچه با قدرت ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان این که تعداد نیروهای استان سمنان شامل 19 تیم به تعداد 86 نفر با هشت خودروی امدادی است، ادامه داد: علاوه بر این ظرفیت 200 نفر از نیروهای محلی نیز به کمک آمده اند و می کوشند خبر خوش به خانواده این کودک بدهند.

محمدخانی گفت: از مردم به ویژه اهالی استان های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست می شود در صورت داشتن کوچک ترین اطلاع یا سرنخی از این کودک در اسرع وقت با شماره تلفن 33443663 (استانداری سمنان) یا پلیس 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش

3 استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش