مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-23سياسي

نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور زیبنده نیست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرگفت: آمار نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور اصلاً زیبنده این قشر معظم نیست.

- ، نعمت الله غلامپور دوشنبه شب در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس نمادی غرور انگیز و به یاد ماندنی مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه درصحنه ایران در کیان اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: آمار نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور اصلاً زیبنده این قشر معظم نیست و انتظار داریم با تدابیر سازمان، نماینده ایثارگران در این منطقه مستقر شود و با استفاده از ظرفیت های شغلی، آموزش و توانمندسازی شغلی بستر لازم برای ایجاد اشتغال پایگاه برای خانواده های ایثارگران فراهم شود.

موضوع مسکن، درمان، اردوهای درون استانی و برون استانی ایثارگران از دیگر خواسته های مطرح شده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این دیدار بود.

در جریان این دیدار مدیر عامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس به نقش ایثارگران در دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: خدمت به خانواده های ایثارگران توفیق بزرگی است و باید قدردان این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور زیبنده نیست

نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور زیبنده نیست