مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 23:322022-05-23سياسي

طلبه دهه هفتادی که با کمک های 2 هزار تومانی، 35 معتاد را ترک داد +عکس


طلبه دهه هفتادی در روستای بُشرآباد شهرستان نیشابور با راه اندازی «مجمع 313 یار» توانسته با کمک های ماهانه مردم حتی در حد 2 هزار تومان، کارهای بزرگی انجام دهد که یکی از آن ها نجات 35 معتاد از این بیماری و معضل است.

- خبرگزاری فارس ـ حوزه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: روحانیون و طلبه ها با حضورشان در شهرها و روستاهای مختلف علاوه بر تبلیغ و ارائه خدمات دینی، این روزها توانستند گره گشای مشکلات مردم باشند و حسابی در برابر آسیب های رایج در هر منطقه، قد علم کنند و کارهای بزرگی با حمایت و پشتیبانی مردم انجام دهند.

رویکرد کار این روزهای طلبه ها این است که مردم را در حل مشکلات خودشان مشارکت دهند تا این ظرفیت دوباره احیا و فعال شود و مردم بدانند می توانند خودشان مشکل گشای مسائل محله شان باشند.

حجت الاسلام میلاد قاجاری امام محله روستای بُشرآباد شهرستان نیشابور بهبود رابطه مردم و روحانیت هدف اصلی ام بود یکی از این طلبه ها، حجت الاسلام میلاد قاجاری است که متولد 28 خرداد سال 1370 است.

او از سال 92 به عنوان روحانی مستقر برای تبلیغ به روستاها رفته است و از سال 97 هم راهی شهرستان نیشابور و روستای بُشرآباد و مسجد جامع این روستا شده است.

او می گوید: در هر روستا که حضور پیدا کردم، در گام اول تلاش کردم، ارتباط مردم با روحانیت را بهبود ببخشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه دهه هفتادی که با کمک های 2 هزار تومانی، 35 معتاد را ترک داد +عکس

طلبه دهه هفتادی که با کمک های 2 هزار تومانی، 35 معتاد را ترک داد +عکس