مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-24سياسي

جبهه عدل قابل شکست نیست/حق رمز پیروزی انقلاب


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جبهه عدل و حق همواره پیروز میدان بوده و قابل شکست نیستند حتی اگر تمام دنیا پر از ظلم شده و جلوه باطل چشم همه را خیره کند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و 72 شهید روحانی استان با اشاره به جایگاه بالای علم بیان کرد: علم در ذات خودش پیروز میدان است هر چند تمام دنیا را جهل فرا بگیرد.

وی ادامه داد: اگر انسان عالم و دانشمند را بکشند علم شکست نمی خورد چون در ذات خود پیروز میدان است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: عدل و حق پیروز بوده و قابل شکست نیستند حتی اگر تمام دنیا پر از ظلم شود و جلوه باطل چشم همه را خیره کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لایه پنهان و رمز پیروزی ملت ایران و انقلاب اسلامی، حق طلبی و عدالت خواهی است، گفت: اگر در این راه بکشیم یا شهید شویم برای ما تفاوتی نمی کند.

وی با بیان اینکه اگر انسان مجهز به عناصر غیرقابل شکست در یک شناخت صحیح شود، هرگز شکست نمی خورد، افزود: انسان وقتی پیروزی می شود که به عناصری مجهز باشد که شکست در آن مفهوم ندارد و قابل تحقق نیست.

اسلام زیرساخت هایی قوی دارد آیت الله عبادی خطاب به اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: رمز پیروزی شما این است که انقلاب بر اساس حق در مقابل باطل است و اصول این انقلاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه عدل قابل شکست نیست/حق رمز پیروزی انقلاب

جبهه عدل قابل شکست نیست/حق رمز پیروزی انقلاب