مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-24سياسي

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه منصوب شد


با حکم رییس ستاد امر به معروف نهی از منکر استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام حمزه پیش قدم در آیین معارفه دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: بهترین امت روی زمین آنهایی هستند که  امر به معروف و نهی از منکر بین آنها رواج دارد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بخواهیم شریعت اسلام در جامعه رشد کند تنها راه آن امر به معروف است چرا که مردم مقابل منکرات می ایستند و ظلم کم می شود.

وی شاکله جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اداری و مردمی عنوان و بیان کرد: در حوزه اداری یکی از تکالیف نظارت بر دستگاه هاست که شکل گیری شوراهای امر به معروف در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام پیش قدم افزود: در بحث مردمی گروه های مطالبه گر در عرصه های مختلف تشکیل و هر کدام در حوزه تخصصی خود عمل کند.

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین، یکی از مسائل امر به معروف را اقامه نماز جماعت در ادارات عنوان و اظهار کرد: متاسفانه این مهم در ادارات جدی گرفته نمی شود که نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه منصوب شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه منصوب شد