مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-24سياسي

اطلاعات پایگاه جامع رفاه ایرانیان به روز نیست


عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس تصریح کرد: پایگاه جامع رفاه ایرانیان که مبنای دهک بندی است، دچار نقص اطلاعات است و اطلاعات آن به روز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صمدالله محمدی نماینده مردم بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به شرایط روز کشور اظهار داشت: امروز و در شرایطی که هزاران بار قوی تر از دوران دفاع مقدس هستیم، دشمن جنگ اقتصادی را به راه انداخته و هدف آن در جنگ اقتصادی، شلیک به امید مردم است.

وی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ با اتحاد و همدلی و هماهنگی میسر است، تصریح کرد: متأسفانه هنوز جبهه متحدی برای مقابله با این جنگ ظالمانه شکل نگرفته و اقدامات جزیره ای انجام می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس تأکید کرد: راهبردهای رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جنگ اقتصادی باید مدنظر مسئولان باشد تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.

محمدی همچنین به اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه جامع رفاه ایرانیان که مبنای دهک بندی است دچار نقص اطلاعات است و همین اطلاعات موجود آن نیز به روزرسانی نشده است.

وی گفت: عدم دقت لازم در دهک بندی باعث حذف بخشی از جامعه از دریافت یارانه کالاهای اساسی شده و لازم است در این خصوص با فور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات پایگاه جامع رفاه ایرانیان به روز نیست

اطلاعات پایگاه جامع رفاه ایرانیان به روز نیست