مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-24فرهنگي

مدیر تئاترشهر به دیدن «تجربه های اخیر» نشست/ قدردانی از گروه اجرا


مدیر مجموعه تئاترشهر شامگاه روز دوشنبه دوم خرداد ماه با حضور در کارگاه نمایش از دست اندرکاران اجرای تئاتر «تجربه های اخیر» به کارگردانی حسین کشفی اصل قدردانی کرد.

- مدیر مجموعه تئاترشهر شامگاه روز دوشنبه دوم خرداد ماه با حضور در کارگاه نمایش از دست اندرکاران اجرای تئاتر تجربه های اخیر به کارگردانی حسین کشفی اصل قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سیدمحمدجواد طاهری مدیر تئاترشهر شامگاه روز دوشنبه دوم خرداد ماه و در اولین روز از انتصاب خود به عنوان مدیریت این مجموعه در کارگاه نمایش حضور پیدا کرد و به تماشای آخرین اجرای نمایش تجربه های اخیر نشست.

طاهری پس از پایان اجرا با اهدای لوح ویژه مدیریت مجموعه از کارگردان و سایر عوامل اجرایی نمایش قدردانی کرد.

این در حالی است که قطب الدین صادقی نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان که به دعوت گروه اجرایی در کارگاه نمایش حضور یافته بود هدیه هنری کارکنان مجموعه تئاترشهر را که توسط فریدون نصیری نژاد هنرمند خوشنویس و نقاش واحد نقاشی برای پایان اجرای نمایش ها تهیه شده به حسین کشفی اصل اهدا کرد.

کوروش سلیمانی، فرزین محدث، رویا بختیاری از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش تجربه های اخیر به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر تئاترشهر به دیدن «تجربه های اخیر» نشست/ قدردانی از گروه اجرا

مدیر تئاترشهر به دیدن «تجربه های اخیر» نشست/ قدردانی از گروه اجرا