مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-24اقتصادي

بیش از 1000 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص یافت


سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مبلغ یک هزار و 793 میلیارد ریال از محل تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 برای اشتغال مددجویان بهزیستی به استان اردبیل تخصیص یافته است.

- ، حامد رضایی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اشتغال بهزیستی اظهار کرد: یک هزار و 793 میلیارد ریال از محل تبصره 16 قانون بودجه به اردبیل تخصیص یافته است و تسهیلگری اشتغال جامعه هدف، مهم ترین راهبرد بهزیستی استان در سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه تسهیلگری اشتغال جامعه هدف بهزیستی یکی از سیاست ها و برنامه های اصلی بهزیستی استان در سال جاری است، گفت: لازم است همکاران در راستای تحقق تعهد اشتغال بهزیستی برنامه ریزی عملیاتی انجام دهند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر جذب به موقع و بهینه اعتبارات برای بهزیستی استان بیان کرد: برای تسهیلگری اشتغال جامعه هدف، برنامه های مختلفی از قبیل پرداخت بیمه حق کارفرمایی، بیمه خوداشتغالی، پرداخت جبران کارآیی معلولین، تشکیل کارگروه های همیار زنان سرپرست خانوار و… در دستور کار داریم تا بتوانیم افراد واجد شرایط اشتغال را به مرحله توانمندسازی اقتصادی برسانیم.

رضایی ادامه داد: کارفرمایان بخش خصوصی و تعاونی ها در صورت به کارگیری معلولان جامعه می توانند از تسهیلاتی از قبیل 23 درصد حق بیمه کارفرمایی و تا 50 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص یافت

بیش از 1000 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی اختصاص یافت