مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-24اجتماعي

شاخص کیفیت هوای اردبیل هم اکنون دوم کشوری است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: شاخص کیفیت هوای شهر اردبیل هم اکنون با عدد 71، در رتبه دوم شاخص ها بوده و سالم ارزیابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور ظهر سه شنبه در جلسه بررسی بحران ریزگردها در اردبیل اظهار کرد: از روز گذشته شاهد وجود ریزگردها در اردبیل بودیم که راه اندازی حداقل 2 ایستگاه اندازه گیری سنجش کیفیت هوا در اردبیل ضروری است.

وی با اشاره به نفوذ ریزگردها و کاهش دید افقی در استان اردبیل تصریح کرد: بررسی مشخصات ریزگردها نشان می دهد که منشأ آن کشور عراق است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با بیان اینکه از اسفندماه پارسال ریزگردها چندین بار در استان اردبیل مانند استان های غربی و جنوبی کشور خودنمایی کرده است، گفت: شاخص کیفیت هوا از صفر تا 50 پاک، از 50 تا 100 سالم، از 100 تا 150 ناسالم به گروه های حساس و از 150 به بالا ناسالم برای همه گروه های سنی ارزیابی می شود.

قاسم پور در مورد ایستگاه راه اندازی سنجش کیفیت هوا در اردبیل افزود: ایستگاه اندازه گیری سنجش کیفیت هوا در اردبیل مشکلات فنی داشت که با رفع این مشکل مشخصات و منشأ ریزگردهای اخیر در حال به روزرسانی است و از ماه آتی با تجهیز و توسعه ایستگاه سنجش کیفیت هوا، آمار دقیقی از آلودگی ها با منشأ مختلف، در شهر اردبیل اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص کیفیت هوای اردبیل هم اکنون دوم کشوری است

شاخص کیفیت هوای اردبیل هم اکنون دوم کشوری است