مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-24سياسي

مشکل جذب نیرو در موزه منطقه ای همدان حل می شود


مشکل جذب نیرو در موزه منطقه ای همدان با همکاری وزارت میراث فرهنگی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ادامه برنامه های هفته میراث فرهنگی در حاشیه بازدید از تپه هگمتانه و موزه منطقه ای همدان اظهار کرد: هگمتانه بخشی از تاریخ و تمدن نیاکان ما و جزو افتخارات است و باید سال های پیش به آن توجه بیشتری می شد.

 وی ادامه داد: یکی از سرمایه های اساسی هر ملت و کشوری قدمت و آثار گرانبهای علمی و فرهنگی اوست که وجود تاریخ کهن ما در این سرزمین بیانگر هویت دیرینه ای است که نسل به نسل تا امروز رسیده است.

استاندار همدان یادآور شد: در تلالو این فرهنگ غنی است که ایران اسلامی و همچنین همدان آثار میراثی بسیاری دارد و دانشمندان زیادی نیز تربیت می کند، بنابراین باید بر این پایه و اساس به میراث فرهنگی توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به میراث فرهنگی باید در سطح جهانی و ثبت نیز مورد توجه قرار گیرد افزود: طی این سال ها تلاش هایی برای ثبت جهانی هگمتانه شد و امسال نیز با پیگیری هایی که از سوی استان و وزارتخانه صورت گرفت امیدواریم محقق شود و پرونده منظر شهری هگمتانه تا همدان جهانی شود.

قاسمی فرزاد ضمن تاکید بر اینکه تغییراتی که بافت هگمتانه را تغییر داده باید به سرعت اصلاح شود گفت: جلساتی نیز با مشاور وزیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جذب نیرو در موزه منطقه ای همدان حل می شود

مشکل جذب نیرو در موزه منطقه ای همدان حل می شود