مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-24حوادث

ماجرای خبر اشتباه دستگیری مالک متروپل چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع حادثه ناگوار ریزش ساختمان تجارب متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، - در پی وقوع حادثه ناگوار ریزش ساختمان تجارب متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، پرونده قضایی تشکیل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع حادثه ناگوار ریزش ساختمان تجارب متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، پرونده قضایی تشکیل داد.

در همین راستا نیز دادستان کل کشور طی دستوری خطاب به دادستان اهواز بر رسیدگی سریع و برخورد قاطع با متخلفین، تاکید کرد.

اما روز گذشته یکی از خبرگزاری های کشور خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان با دستور دادستان آبادان دستگیر شده است، این در حالی است که دادستانی دستور دستگیری این فرد را صادر کرده بود و اظهار نظری درخصوص دستگیری مالک ساختمان نداشته است و در همان خبر ان خبرگزاری نیز صرفا در تیتر اشتباه صورت گرفته است و مراجعه به متن و محتوای همان خبر روشن میکند که در ان زمان دستور بازداشت مالک و پیمانکار صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خوزستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار میزان اعلام کرد: تاکنون 10 نفر از متخلفان پروژه و مسببان حادثه ریزش ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خبر اشتباه دستگیری مالک متروپل چه بود؟

ماجرای خبر اشتباه دستگیری مالک متروپل چه بود؟